Klachten
U kunt er vanuit gaan dat wij onze uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u toch niet tevreden of heeft u tips om onze dienstverlening te optimaliseren dan horen wij dat graag van u. Als u een klacht bij ons heeft ingediend dan ontvangt u van ons binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. U krijgt van ons zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Als wij toch meer tijd nodig hebben om inhoudelijk op uw klacht te reageren dan brengen wij u hiervan tijdig op de hoogte.
Wat is een klacht?
Een klacht is iedere bij Turien & Co. ingediende uiting van onvrede. De klant is ontevreden over onze dienstverlening of onze producten/diensten en informeert ons hierover. Heeft u een klacht of suggestie voor verbetering dan kunt u ons dat op verschillende manieren laten weten:
- Via uw assurantieadviseur, dit is natuurlijk uw eerste aanspreekpunt. Uw adviseur neemt daarna contact met ons op.
- Via ons klachtenformulier.
- Telefonisch via 072-5 181 181 (lokaal tarief).
- Schriftelijk per e-mail (klachten@turien.nl) of per post onder vermelding van “klacht” naar het volgende adres:
Turien & Co. Assuradeuren
Klachtenbeheer
Antwoordnummer 618
1800 VB Alkmaar
(postzegel is niet nodig)
Kijk hier voor meer informatie over onze klachtenprocedure.
Turien & Co. Premium werkt uitsluitend met assurantieadviseurs. Indien u deze nog niet heeft, dan kunt u hieronder een adviseur bij u in de regio zoeken.